Kindred Group zaktualizowała klasyczne logo swojej flagowej marki Unibet, aby lepiej zaspokoić potrzeby dzisiejszego pierwszego mobilnego środowiska z wysoką czytelnością w małych przestrzeniach cyfrowych. Logo zostało w pełni zaprojektowane i opracowane przez wewnętrzny zespół kreatywny Kindred, który stanął przed wyzwaniem modernizacji klasycznego logo, pozostając wiernym dziedzictwu Unibet.
Proces projektowania obejmował szczegółowe badania, angażowanie interesariuszy wewnętrznych, testowanie i weryfikowanie pomysłów, przy jednoczesnym zapewnieniu, że wartości marki i esencja „Kategoria: Players, For Players” pozostały widoczne w nowej tożsamości. Po raz drugi zespół wewnętrzny zaktualizował istniejące i dobrze znane logo, zapewniając spełnienie wymagań zarówno w trybie offline, jak i online, a także ma możliwość maksymalizacji wzrostu w pierwszym środowisku mobilnym na wielu rynkach.
„Bardzo ważne dla nas było zachowanie wyjątkowego dziedzictwa marki Unibet podczas tego procesu. Ustalone przez nas kryteria twórcze obejmowały utrzymywanie znajomości bardziej aktualnego wyglądu i sposobu działania. Jestem bardzo zadowolony z rezultatu i naprawdę wierzę, że nasz wewnętrzny zespół kreatywny z powodzeniem spełnił te kryteria” – mówi Elen Barber, dyrektor ds. Marketingu w Kindred Group.
„Jedną z głównych różnic związanych ze zmianą jest to, że będziemy mieli jedno logo do spójnego używania na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że ta zmiana będzie właściwym znakiem dla progresywnej marki Unibet i wszyscy jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co przyniosą dalsze postępy” – podsumowuje Elen Barber.
Logo zostanie zmienione na wszystkich rynkach do 17 czerwca.